Au trecut de mult vremurile in care puteai imbunatati performanta motorului cu putine ajustari. In zilele noastre, electronica motorului trebuie accesata direct si trebuie modificati parametrii de control din fabrica. Ca urmare, rezervele motorului sunt utilizate pe deplin. Nu ar trebui sa indraznesti sa faci asta si, mai presus de toate, sa te asiguri ca tunerul de cip pe care l-ai selectat, este de renume. Il poti solicita de la TuningRo, care este unul dintre primii distribuitori de accesorii auto pentru tuning. Daca puterea creste prea mult, acest lucru poate avea un impact negativ asupra duratei de viata a motorului. Prin urmare, chiar si cu reglarea cipului, valorile limita ale motorului nu trebuie niciodata atinse sau chiar depasite.
Pentru multi pasionati si inventatori profesionisti, masina nu este doar o distractie, ci un adevarat sanctuar. Motiv suficient pentru a mentine vehiculul la zi din punct de vedere tehnic si, de asemenea, pentru a-l tuna putin pe exterior. Dar ce poate fi tunat de fapt si unde sunt limitele?
Exteriorul masinii
Carcasa exterioara este punctul focal al masinii – daca vrei sa impresionezi aici, ar trebui sa lucrezi ingrijit si constiincios. Poti face acest lucru cu Tuning.ro. Pentru ca, cu toate reglajele, siguranta are cea mai mare prioritate. Aproape ca nu exista limite ale posibilitatilor, deoarece aproape totul de pe masina poate fi inlocuit cu piese noi de la TuningRo. Iata o mica prezentare generala a celor mai populare tunari exterioare.
Geamuri fumurii
Ai grija cand tunezi geamurile masinii, deoarece geamurile masinii servesc la protejarea ocupantilor. Prin urmare, geamurile din fata trebuie sa fie din asa-numita sticla laminata, care nu se sparge la impact. Geamurile laterale, in schimb, ar trebui sa fie din sticla securizata, care se sparge in caz de impact si ar trebui sa faciliteze iesirea. De asemenea, campul vizual al soferului nu trebuie restrictionat in fata si parbriz, si ar trebui sa iei in considerare avertismentele.
Arcuri coborate
Desi acest tuning se poate face doar indirect din exterior, schimba in mod semnificativ aspectul masinii. Pentru ca aceste arcuri coboara intregul vehicul prin inlocuirea arcurilor standard cu altele mai scurte si mai dure. Practic, masinile nu sunt proiectate pentru acest reglaj si caracteristicile de conducere modificate si uzura crescuta a amortizoarelor, nu sunt neobisnuite.
Inlocuirea jantelor
Aceasta tunare se face de obicei dupa instalarea arcurilor de coborare, deoarece jantele din aliaj reduc la minimum stresul asupra masinii. Pe langa beneficiul tehnic, poti aprecia si aspectul jantelor cromate care sunt foarte la moda.