In ziua de astazi, marketingul digital reprezinta factorul esential al succesului unei organizatii, fiind indispensabil in dezvoltarea sa economico-sociala. In lumea marketingului, apar intotdeauna noi instrumente, sfaturi si tactici, care trebuie descoperite si utilizate in strategia aleasa.
Insa pentru a tine pasul cu noile tendinte in marketingul digital poate fi uneori destul de dificil, dar cu ajutorul unor cursuri digital marketing si anumitor instrumente de marketing, lucrurile pot deveni mult mai usoare.
In urma acestor cursuri inovatoare cursantii vor obtine cele mai importante certificari internationale – Project Management, Lean – Agile, Business Analysis, Risk Management, Strategy, Leadership si Digital Marketing.
Marketerii, ca specialisti in domeniu, se implica in studiul pietei, dezvoltarea produselor, distributia, comercializarea acestora, stabilirea preturilor si promovare, comunicare cu consumatorul.
Cea mai mare provocare pentru marketeri este nevoia de instruire si invatare constanta a celor mai recente tendinte din industrie. Totul se schimba atat de dinamic incat nu isi pot permite sa ramana in urma.
Importanta instrumentelor de marketing
Utilizarea internetului a crescut enorm in ultimii ani. Companiile acorda o mare importanta marketingului digital, deoarece le ajuta sa ajunga la un public mai larg. Instrumentele de marketing sunt instrumente pe care companiile le folosesc pentru a-si dezvolta si promova produsele si serviciile. In acest context, cuvantul „ instrumente ” se refera la tehnici, strategii si materiale.
Tipuri de instrumente de marketing
- Marketo
Scopul software-ului este de a construi strategii care sa atraga potentialii clientii. Ofera solutii pentru toate nevoile de marketing digital, de la achizitie la advocacy.
Cele mai citite articole
Caracteristici:
- Functii de personalizare pentru dispozitive mobile si site-uri web;
- Functii de urmarire pentru a detecta numarul de vizitatori;
- Genereaza clienti potentiali;
- Gestioneaza marketingul prin e-mail.
HubSpot
Aceasta este o platforma de marketing foarte populara, care ajuta companiile sa creeze strategii de marketing orientate spre rezultate care sa atraga vizitatori, sa converteasca clientii potentiali si sa apropie clientii.
Caracteristici:
- Poate pune clientii potentiali pe categorii;
- Poate construi un flux de lucru automatizat in jurul obiectivelor stabilite;
- Utilizeaza date in timp real;
- Crearea de continut.
Moosend
Moosend este un instrument de marketing prin e-mail si automatizare a marketingului care poate oferi mai multe optiuni pentru generarea de clienti potentiali, automatizarea marketingului si crearea de buletine informative si campanii.
Principalele sale caracteristici includ:
- Sabloane de e-mail personalizate;
- Urmarire si analiza avansata;
- Editor drag-and-drop;
- Pagini de destinatie si formulare de abonare;
- Peste 80 de integrari care includ sisteme de administrare a continutului web (CMS);
- Instrumente Facebook si optiuni de comert electronic.
In concluzie
Companiile au la dispozitie o gama larga de instrumente de marketing. Unele dintre ele sunt special pentru cresterea vanzarilor, in timp ce altele se concentreaza pe colectarea de date despre consumatori. Este insa important sa se aleaga instrumentele necesare pentru atingerea scopurilor si obiectivelor principale.
Marea majoritate a companiilor folosesc mai multe instrumente de marketing diferite, cum ar fi publicitatea, corespondenta directa si cercetarea de piata pentru a-si creste vanzarile.