Iata cum puteti inscrie puncte SEO si ajunge in fata clientilor potriviti prin cautare organica:
- Optimizarea SEO pentru magazinele online
Daca doriti ca clientii sa va gaseasca magazinul prin cautare organica, trebuie sa aveti cuvinte cheie potrivite pe paginile dvs., astfel incat sa puteti clasifica foarte bine in paginile cu rezultate ale motoarelor de cautare (SERP).
Efectuati cercetarea in cuvinte cheie
Primul pas este sa identificati cuvintele cheie pe care doriti sa le clasificati pe pagina dvs. de pornire, paginile de produse si postarile de pe blog. Cand selectati cuvinte cheie, luati in considerare relevanta, volumul de cautare si gradul de dificultate.
Pentru inceput, ar trebui sa intelegeti bine personalitatea cumparatorului dvs. astfel incat sa puteti observa care sunt interesele sau intrebarile lor in legatura cu produsele dvs. Puteti cauta forumuri de nisa pentru a vedea despre ce vorbesc potentialii dvs. cumparatori si cum vorbesc.
Urmatorul pas este sa identificati cuvintele cheie exacte pe care clientii ideali le pot utiliza in cautarile lor.
Ar trebui sa cautati un amestec de cuvinte cheie „corp” si „coada lunga” pentru:
- Cuvintele cheie ale corpului sunt fraze de 2 sau 3 cuvinte care obtin un volum decent de cautare. Ele sunt mai specifice decat cuvintele cheie cu un singur cuvant, care sunt nesigure competitive, prea largi si nu se transforma bine.
- Cuvintele cheie cu coada lunga sunt fraze lungi (4+ cuvinte) care sunt de obicei specifice.
Cele mai citite articole
Fiecare dintre aceste cuvinte cheie, intitulate fraze nu obtin un volum mare de cautare, dar atunci cand sunt adaugate impreuna, acestea constituie majoritatea cautarilor online. Daca introduceti un cuvant cheie de corp in Google si defilati la partea de jos a rezultatelor cautarii, veti vedea o lista de „cautari inrudite” pentru acel cuvant cheie.
Dupa ce ati identificat un set initial de cuvinte cheie, puteti valida si perfectiona lista folosind Google Keyword Planner, un instrument ideal.
Planificatorul de cuvinte cheie Google va permite sa vedeti optiunile cuvinte cheie, sa obtineti volumul de cautare si tendinte, sa utilizati mai multe liste de cuvintelor cheie pentru a genera noi idei de cuvinte cheie si sa determinati intentia comerciala a actualelor cuvinte cheie pe care le utilizati.
Spioneaza-ti concurentii
Daca doriti sa va analizati concurentii in rezultatele cautarii, trebuie sa cunoasteti cuvintele cheie pentru care se claseaza.
Determinati un cuvant cheie pentru fiecare pagina
Dupa ce ati identificat cuvintele cheie pentru care va clasificati, urmatorul pas este sa le alocati fiecareia dintre paginile site-ului dvs. Majoritatea magazinelor online poarta un numar mare de produse, asa ca, probabil, aveti de-a face cu multe pagini de produse. Este important sa evitati sa aveti mai multe pagini pe clasamentul site-ului dvs. pentru aceleasi cuvinte cheie, deoarece se vor elimina reciproc in SERP-uri.